Vind antwoorden op jouw Kverneland of Vicon machine vragen in QUEST

Heb je ervaren dat je op het land aan het werk bent en informatie nodig hebt over een (deel) van een machine of de laatste versie van de quick-start-gids voor maaiers en persbalen? Of ben je op zoek geweest naar verspreidingskaarten voor jouw strooier, onderdelen handleidingen voor je ploeg of software downloads voor jouw IsoMatch Tellus terminal?
Quest, onze online database met zoekfunctie voor model en product geeft je antwoorden op deze vragen - gratis en zonder login!

QUEST is de centale bron om verschillende documenten en informatie te vinden over onze machines, geproduceerd door de Kverneland Group.  Je kunt direct toegang tot QUEST krijgen via de
Kverneland, Vicon or Kverneland Group websites.

Alle antwoorden zijn eenvoudig te vinden met slechts een paar klikken!

Onder andere deze informatie kun je vinden in QUEST:

Operation Manual

Het operationeel handboek wordt gelijktijdig geleverd in combinatie met jouw machine, maar is ook online beschikbaar in Quest. Lees hoe je een machine in bedrijf stelt, hoe je deze gebruikt en nog veel meer tips over operationeel gebruik.

Onderdelen handboek

We tonen je de onderdelen die behoren bij de door jou geselecteerde machine. We tonen productnummers en beschrijvingen van het onderdeel.

FAQs

In de FAQs vind je informatie over comptabiliteit, electronica, hydraulica en mechanisch gerelateerde vragen en software downloads.

Verspreidingskaarten (Spreading Charts)

Je krijgt checklist voor het in bedrijf stellen en aanpassingen doen aan de machine zodat je de juiste instellingen krijgt om te strooien, b.v. het bepalen van granulaat distributie, gewicht, type en form, instellingen bepalen en toepassingenstarieven en nog veel meer.

Informatie in je eigen taal

Als je het document waar je naar zocht hebt gevonden, kun je kiezen om het document in jouw eigen taal te zien.

Voeg Quest toe op je mobieltje  zodat je altijd op eenvoudige wijze toegang hebt

Krijg gemakkelijk toegang tot QUEST op je startscherm van je mobieltje. Volg hiervoor de volgende stappen met onze this step by step guide.

Kun je niet vinden waar je naar zoekt?
Stuur een e-mail naar quest-support@kvernelandgroup.com en we reageren zo snel mogelijk.

QUEST-  Slim, gemakkelijk en efficiënt! Waar en wanner je informatie nodig hebt.